Volgers

vrijdag 13 maart 2015

Bloghop


Leuk dat je komt langs hoppen op een nieuwe Bloghop van de Nederlandse Stampin’Up! demo’s. 
In deze “Still Sale-A-Brating” Bloghop laten we zien wat  de geweldig mooie mogelijkheden zijn met de producten die je gratis bij besteding van iedere €60,- kan uitkiezen tijdens de Sale-a-Bration .

Het is deze maand nog feest bij Stampin 'Up! vandaar deze creatie.

Ik heb hier het papier van de Sale-a-bration: "Irresistibly yours specialty designer series paper" gebruikt en zelf een aantal kleurtjes gegeven.
En het stempelset:"Big day stamp set" , deze staan in de sale-a-bration - folder ( zie zijbalk). 

Voor de bloghop heb ik gekozen voor het vellum papier:
 "Sheer perfection designer vellum stack" .
Het is een mooi pakket van 24 vellen van 15,2 x 15,2 cm in
12 verschillende designs.  (zie zijbalk)

Je kunt het vellum zo gebruiken op je kaarten,
maar je kunt het ook heel gemakkelijk een kleurtje geven.
Of bestempelen.





Je kunt het niet heel goed zien op de foto, maar ik heb in de voorkant een doorkijkje gemaakt naar de bloem op de binnenkant.

Het is ook heel goed zelf te maken met het vellum papier van Stampin 'Up! :
"White Vellum A4 Cardstock".

Op dat vellum kun je met alle kleuren stempelen.







Ik wens jullie allemaal een fijne bloghop en kom gerust vaker een kijkje nemen op mijn blog.


Graag nodig ik je uit om met gebruik van de onderstaande buttons gezellig door te hoppen.
Bij de knop volgende kom je bij Krista Driessen

Bij de knop vorige kom je uit bij Rosalien Zwackhalen

Veel bloghop plezier.




23 opmerkingen:

  1. Je hebt hard gewerkt! Wat een leuke en vrolijke kaartjes allemaal. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hee, wat een hoop voorbeelden! Mooie dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt niet stil gezeten! Wat een hoop leuks!
    Groetjes, Hans en Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt er werk van gemaakt !! Superleuk die regenboogkleuren !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een boel creaties heb je gemaakt! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo dat is een hele boel zeg, maar zeker ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waow! Wat ben jij enthousiast met de materialen aan de slag gegaan! Fijn je uitleg over het papier en vellum. Heel erg leuk je kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, jij bent goed bezig geweest. ;) Super projectjes vooral de eerste vind ik gaaf met die vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marlies,
    Wat een kleurrijke inspiratie geef je ons hier met goed bedachte combinaties van SU producten. Heel mooi gedaan.
    Groetjes, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik dacht dat ik al druk was geweest met 3 kaartjes maar jij bent helemaal bezig geweest zeg. Leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marlies, druk geweest met erg leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo, jij bent druk geweest! Maar het resultaat mag en dan ook zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jij hebt niet stipgezeten, leuke projectjes heb je gemaakt, heel inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie projecten hoor, je bent lekker bezig geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo Marlies, jij hebt je lekker uitgeleefd zeg! Wat een gezelligheid.
    Vooral die met die vlindertjes vind ik erg leuk, maar ja dat kan ook niet anders he...ik hou gewoon van vlindertjes.

    BeantwoordenVerwijderen